واکسیناسیون کرونای جمعیت اصفهان به ۸۲ درصد رسید

تاکنون ۸۲ درصد جمعیت استان اصفهان مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، «شاهین شیرانی» در جلسه طرح بسیج واکسیناسیون شهدای سلامت، رشد واکسیناسیون قبل از اجرای این طرح را روزانه زیر دو دهم درصد بیان کرد و گفت: با اجرای طرح شهدای سلامت در ۹ روز گذشته این میزان به ۴ درصد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اهمیت واکسینه شدن دانش آموزان و مادران باردار گفت: تلاش می‌شود کمترین آمار مرگ و میر را در بین جمعیت دانش آموزان و مادران باردار داشته باشیم.


«مهرداد زینلیان»، معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم در این جلسه با بیان اینکه خمینی شهر کمترین میزان واکسیناسیون را در استان داشته و با اجرای این طرح بالاترین رشد واکسیناسیون را داشته افزود: روند افزایش واکسیناسیون استان اصفهان در حال حاضر به ۲.۷۳ دهم درصد رسیده است.

 

«سید رضا مرتضوی» نیز در این جلسه روند کند واکسیناسیون در شهرستان‌هایی همچون کاشان را نگران کننده دانست و خواستار ورود جدی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رفع موانع و چالش‌های پیش روی کاشان برای تسریع در امر واکسیناسیون شد و گفت: در کاشان روند رشد واکسیناسیون در جمعیت دانش آموزان بیش از خانواده‌ها اعلام شده است.

استاندار اصفهان  با بیان اینکه روند رشد واکسیناسیون درکاشان و آران و بیدگل به دو دهم درصد در روز رسیده گفت: این آمار در شهرستان اصفهان ۴ دهم است و این عقب ماندن کاشان از شهرستان اصفهان در اجرای طرح باید مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خبر 1122498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha