طرح تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام نبی زاده با اشاره به اجرای طرح تبیین و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح برای اولین بار است که توسط تعدادی از مدیران کل تبلیغات اسلامی در کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده» امروز در نشست هم‌اندیشی که با حضور روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان با موضوع طرح تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با بیان نکاتی در راستای حفظ منزلت طلبگی اظهار کرد: ما به عنوان جامعه طلاب و روحانیت رسالت های سنگینی بر عهده داریم، لذا باید تلاش کنیم با مراقبت‌های اخلاقی، هویت طلبگی ما حفظ شده و کمرنگ نشود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با ابراز خرسندی از حضور و همکاری مستمر رؤسای ادارات در انجام به موقع مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سرمایه انسانی ما در استان خوزستان در کشور کم نظیر است و این مجموعه هم از جهت تجارب ارزشمند حوزوی، اداری و تبلیغی و هم از جهت بهره‌مندی از پیشکسوتان و اساتید با تجربه، دارای سرمایه‌های مؤثری است.

 

وی با ارائه توضیحاتی در راستای اجرای طرح تبیین و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این طرح برای اولین بار است که توسط تعدادی از مدیران کل تبلیغات اسلامی در کشور اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام نبی زاده اضافه کرد: مکتب حاج قاسم دارای مؤلفه های بسیار مهمی است و اینکه مقام معظم رهبری برای ایشان اطلاق مکتب می‌کند، دارای هدف بزرگی است.

 

وی حاج قاسم را تبلور یافته و تجلی یافته ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: کار ویژه‌ای که باید انجام شود این است که هر اقدامی در این راستا باید در جهت ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان یاد آور شد: لذا باید تلاش کنیم اصل کار با استفاده از ظرفیت‌های مردمی (هم ظرفیت‌های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و هم سایر گروه‌های مردمی) انجام شود.

 

در بخش پایانی این نشست، کلیه رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان به شکل گفت‌وگو محور به بیان نکات و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

کد خبر 1122507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha