میزبانی نخستین یادواره شهدای حقوقدان مایه افتخار سومین حرم اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام موسوی گفت: مایه افتخار سومین حرم اهل بیت (ع) است که میزبان نخستین یادواره شهدای حقوقدان در کشور می شود و نقش موثری در گرامیداشت ایثار شهدا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امشب (چهارشنبه 10 آذر) در نخستین یادواره حقوقدانان شهید جنوب کشور که با حضور معاون اول قوه قضائیه در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: مایه افتخار سومین حرم اهل بیت (ع) است که میزبان نخستین یادواره شهدای حقوقدان در کشور می شود.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: شهدا با اتصال به ذات حق جاودانه شده اند و هدف از برگزاری این یادواره ها ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: نخستین یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور با هدف تجلیل از ۲۵ شهید برگزار شده است و راه شهدا باید با گرامیداشت آنها در مناسبت های مختلف گرامی داشته شود و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مورد ترویج قرار بگیرد.

حجت الاسلام موسوی ضمن قدردانی از دست اندرکاران این یادواره بیان کرد: تلاش سپاه فجر فارس، بسیج حقوقدانان و سایر نهادهای همکار در برگزاری این اجلاسیه قابل تقدیر است و خوشبختانه شاهد تعامل مطلوب اعضای شورای تامین فارس به ویژه دادگستری استان و سپاه هستیم. 

وی ادامه داد:  با همکاری سپاه فجر و دادگستری فارس و کمک خیران از زمان شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» زمینه آزادی یک هزار و 183 زندانی در استان فراهم شده است.

خاطر نشان می شود، نخستین یادواره حقوقدانان شهید جنوب کشور با حضور معاون اول قوه قضائیه و مسئولان ارشد کشوری و لشکری استان‌های فارس در شیراز برگزار شد و از خانواده شهدای حقوقدان جنوب کشور در پایان این یادواره تجلیل شد. 

کد خبر 1122535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha