رونق مساجد، سبب کاهش بروز آسیب های اجتماعی می شود

امام جمعه گرمه در جمع فعالان فهما، رونق مساجد را سبب کاهش بروز آسیب های اجتماعی عنوان کرد و خواست در این باره اهالی مسجد پررنگ تر وارد شوند و عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «ابوالقاسم تاتاری» امام جمعه گرمه در جمع فعالان فهما که در محل مسجد جامع این شهر گردهم آمده بودند، فعالیت در حوزه فرهنگ را خطیر و سنگین عنوان کرد و گفت: در این باره همانطور که رهبر معظم انقلاب هم خط و مشی ها را معین کرده اند، مسجد باید محور باشد.

 

وی نتیجه بخشی فعالیت های فرهنگی را ملزم به پای کار بودن فعالان آن دانست و افزود: باید مساجد محور باشند و اهالی مسجد در محور عملیاتی برنامه ها باشند از جوانان خلاق و تاثیرگذار بهره ببرند.

 

حجت الاسلام تاتاری رونق مساجد را سبب کاهش بروز آسیب های اجتماعی عنوان کرد و خواست در این باره اهالی مسجد پررنگ تر وارد شوند و عمل کنند.

 

امام جمعه گرمه به تلاش دشمنان و هجمه های فرهنگی آنان در شرایط کنونی اشاره کرد و از فعالان کانون مسجد خواست تا با شناسایی جوانان اثرگذار و فعال زمینه برای طراحی برنامه های عملیاتی و اجرایی فراهم شود.

 

حجت الاسلام تاتاری، قابلیت های شهرستان گرمه و کانون های مساجد این شهرستان را مورد توجه قرارداد و گفت: این شهرستان در بیشتر آیتم ها در رده اول است به طور مصداقی شرکت حداکثری مردم این خطه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رتبه اول در استان موضوع مهمی به شمار می رود  و نشان دهنده  زیربنای فکری و اعتقادی محکم و قاطع جوانان است.

 

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی هم به اهمیت فعالیت کانون های مساجد اشاره کرد و  ضمن اعلام حمایت از فعالیت های کانون ها، بحث فعالیت های مجازی و رونق زیست بوم مجازی بچه های مسجد را مورد توجه قرار داد و گفت: فعالان کانون ها می توانند فعالیت های مسجد و کانون خود را در قالب سه شبستان و 12 رواق و برنامه های زیر مجموعه این رواق ها در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

وی مهلت ثبت فعالیت ها در این سامانه برای ارزیابی در سومین رویداد ملی فهما را پایان آذرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: برترین های این رویداد، بهمن ماه همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی معرفی می شوند.

 

 

کد خبر 1122556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha