منبتی انصافا جانانه و مردانه در سیستان و بلوچستان خدمت کرد

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت کوتاه مدیریتی، آقای منبتی انصافا جانانه و مردانه در سیستان و بلوچستان خدمت کرد؛ البته همراهی سایر مدیران راه را برای خدمت آقای منبتی همواره تر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سید روح الله حسینی» در آیین تکریم و معارفه مدیران بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت:  اینجا به مناسب تکریم خادمی و معارفه خادمی دیگر گردهم آمده ایم.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمت به مردم به این مجلس ویژگی می بخشد، ادامه داد: خدمت به مردم آنقدر جایگاه رفیع دارد که  خداوند در مورد  خدمت به مردم بارها در قرآن یاد می کند.

 

حسینی تصریح کرد: برای من تلخ است که شاهد  مراسم تودیع  آقای منبتی باشم زیرا که به این بزرگوار انس گرفته بودم و از بُعد دیگر دلم می خواهد که مدیران کارآمدی مثل منبتی در استان بیشتر باشند و خدمت کنند.

 

وی افزود: الحمدالله مدیران این استان با  جایگاه، بینتش و اطلاعی که از نیازهای استان دارندانصافا خوش درخشده اند و خوب خدمت کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب استان خاطرنشان کرد: وظیفه دارم از طرف حاشیه نشین و محرومین این مردم استان و همکارانم در بنیاد از آقای منبتی تشکر کنم؛ در این مدت  کوتاه مدیریتی، آقای منبتی انصافا جانانه و مردانه در سیستان و بلوچستان خدمت کرد؛ البته همراهی سایر مدیران راه را برای خدمت آقای منبتی همواره تر کرد.

کد خبر 1122675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha