منبر و خطابه برترین ساحت تبلیغ دین است

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه منبر و خطابه برترین ساحت تبلیغ دین است، گفت: با استفاده از ظرفیت ها باید فرهنگ صحیح اسلامی را در لایه‌های جامعه گسترش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(11آذر)، در دیدار با سرپرست و اعضای راهبردی مؤسسه امیر بیان لرستان، اظهار داشت: عرصه منبر و تبلیغ در طول تاریخ توفیق و افتخاری است که نصیب روحانیت شده و برترین ساحت تبلیغ دین است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: مؤسسه امیر بیان ظرفیتی برای بیان موعظه حسنه، پند و حکمت به شکل تأثیرگذار برای مخاطبان گوناگون در رده‌های مختلف است.

 

وی با بیان اینکه لازمه رسیدن به تمدن اسلامی داشتن تکنولوژی و اختراعات و فرهنگ صحیح استفاده از آن است، خاطرنشان کرد: مؤسسه امیر بیان در این زمینه ظرفیتی عظیم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت ها فرهنگ صحیح اختراعات و اکتشافات را در جامعه گسترش بدهیم.

 

وی عنوان داشت: اختراعات و فرهنگ صحیح استفاده از آن دو بال برای رسیدن به تمدن اسلامی بوده و اهل خطابه و منبر، فرهنگ درست استفاده از اکتشافات و اختراعات را به مردم عرضه کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مؤسسه امیر بیان با استفاده از شیوه‌های نو و اثرگذار دولت اسلامی را یاری داده و فرهنگ صحیح اسلامی را در لایه‌های جامعه از طریق منبر گسترش دهد.

کد خبر 1122727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha