برگزاری رویداد هم اندیشی گروه های سرود استان مرکزی

قلعه از برگزاری رویداد هم اندیشی گروه های سرود استان مرکزی در اراک خبر داد.

«مجید قلعه» با اشاره به اهمیت پرداختن به فعالیت های فرهنگی و جمعی به ویژه در بین جوانان و نوجوانان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: رویداد هم اندیشی گروه های سرود استان مرکزی با هد ف شناسایی ظرفیت های سرودی استان برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری با اشاره به اینکه این رویداد به همت باشگاه سرود همصدا و با همکاری کانون فرهنگی شهید نبیری و موسسه فرهنگی هنری کساء برگزار می شود، افزود: امید است در این رویداد شاهد حضور گسترده گروه های سرود استان و بهره مندی از این رویداد باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: این رویداد با رویکرد ارائه خدمات مستمر و گسترده فرهنگی، تفریحی، آموزشی و گردشگری به تمامی اعضاء گروه های سرود استان برگزار می شود.

 

قلعه بکارگیری تمامی ظرفیت های سرود استان در رویدادهای ملی و ارائه خدمات باشگاه بر اساس سطح بندی کیفی گروه ها را از دیگر رویکردهای این برنامه دانست.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری خاطر نشان کرد: آسیب شناسی جشنواره های سرود کشور و هم اندیشی در خصوص آغاز به کار نگارش سند استراتژی سرود کشور، از دیگر رویکرهای برگزاری این رویداد هم اندیشی است.

 

وی اضافه کرد: این رویداد در روز جمعه 12 آذر ماه سال جاری از ساعت 8 صبح با حضور گروه های سرود در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب شهر اراک برگزار خواد شد.

کد خبر 1122732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha