آغاز توزیع نهاده های کشاورزی برای سال زراعی جاری

منصوریان از آغاز توزیع نهاده های کشاورزی برای سال زراعی جاری خبر داد.

«عرفان منصوریان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از آغاز توزیع نهاده های کشاورزی در سال زراعی جاری خبر داد و اظهار کرد: امسال توزیع نهاده ها فقط از طریق سیستم صدور حواله الکترونیک توسط مراکز جهاد کشاورزی انجام می شود.

 

دبیر انجمن صنفی نهاده های کشاورزی گیلان با تاکید براینکه کشاورزان برای خرید کود مورد نیاز خود باید با در دست داشتن مدارک شناسایی و مالکیتی اراضی کشاورزی به این مراکز در دهستان های منطقه خود مراجعه کنند، افزود: مطلوب است تا کشاورزان برای کاهش ازدحام در فصل نشاکاری نسبت به خرید به موقع اقدام‌ کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح با دستور وزارت جهاد کشاورزی برای نظام مند کردن سیستم توزیع و رفاه حال کشاورزان در حال اجرا است، گفت: شرکت خدمات حمایتی بعنوان تامین کننده اصلی نهاده های یارانه و مرغوب در کشور و کارگزاران توزیع و فروش بعنوان عاملین توزیع دارای آمادگی کامل برای تحویل نهاده ها هستند.

 

منصوریان با یادآوری اینکه مقدار کود های ازته و پتاسه و فسفاته توسط سیستم هوشمند و بر اساس سطح پهنه بندی تعیین و تحویل داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: استفاده از کود های اصلی توزیع شده در مراکز مجاز سطح استان گیلان موجب افزایش بهره وری محصول در واحد سطح برای کشاورزان  تلاشگر خواهد شد.

کد خبر 1122741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha