صادرات بیش از ۳۰۱ میلیون دلاری به خارج از کشور

رسولی از صادرات بیش از ۳۰۱ میلیون دلاری کالاهای غیر نفتی از مرزهای زمینی، آبی و ریلی شهرستان آستارا به خارج از کشور خبر داد.

«کریم رسولی» به آمار واردات و صادرات کالاهای غیرنفتی از مرزهای زمینی، آبی و ریلی شهرستان آستارا اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۳۴ هزار و۵۹۱ تن کالا به خارج از کشور صادر شد که از لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

 

مدیر کل گمرک بندر آستارا با بیان‌اینکه ارزش این مقدار کالای صادر شده ۳۰۱ میلیون و ۸۷ هزار و ۱۶۵ دلار است، افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل صادرات کالا از لحاظ ارزش ۲۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۳۹ هزار و ۹۸۳ تن کالا از گمرک آستارا وارد کشور شده است، تصریح‌کرد: ارزش واردات کالا از مرزهای زمینی، آبی و ریلی آستارا به کشور ۹۸ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۸۸ دلار است.

 

رسولی گفت: ترانزیت خارجی گمرک مقصد در این مدت ۲۸۴ هزار و ۶۰۵ تن کالا بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۶۳ درصد افزایش داشته است.

 

مدیر کل گمرک بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: طی این مدت ۱۹ هزار و ۳۱۶ فقره اظهارنامه به ارزش ۳ میلیارد و ۶۴ میلیون و ۹۴ هزار و ۴۱۱ دلار پروانه موقت صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۴۱ درصد از لحاظ تعداد و ۴۰ درصد از لحاظ ارزش رشد داشته است

کد خبر 1122792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha