۱۴۲ بیمار کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های  فارس بستری شدند

حسینی گفت: یک هزار و هشت بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که ۱۳۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند که از این میان ۱۴۲ بیمار در ۲۴ ساعت قبل بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (جمعه 12 آذر) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 501 هزار و 9695 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته، چهار بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس هفت هزار و 277 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و هشت بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که 136 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند که از این میان 142 بیمار در 24 ساعت قبل بستری شده اند.

حسینی اعلام کرد: تاکنون 491 هزار و 37 نفر در فارس با ترخیص از بیمارستان ها و یا خروج از ایزوله خانگی از کرونا بهبود یافته اند.

وی با اشاره به میزان تزریق واکسن کرونا در استان گفت: پنج میلیون و 916 هزار و 195 دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است.

وی تاکید کرد: میزان مرگ و میر در گروه هایی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند، بسیار بیشتر است و استان فارسی ها سریع تر برای تزریق نوبت های واکسن کرونا باید اقدام کنند.

کد خبر 1122903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha