به همت دولت برای رفع مشکل آب اصفهان امیدواریم/ آگاهی نسبت به توطئه دشمن

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به دغدغه مردم اصفهان نسبت به آب و مسائل زیست محیطی، گفت: به همت دولت برای رفع مشکل آب اصفهان امیدواریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی« در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به دغدغه کشاورزان و مردم نسبت به موضوع آب اظهارداشت: فرصت های گذشته برای انجام کار در رفع این معضل برای دولت ها وجود داشته که کمتر مورد توجه قرار گرفته و اقدامات بیشتری باید انجام می شد.

امام جمعه موقت اصفهان به عزم دولبت سیزدهم در گره گشایی از مشکلات اشاره کرد و افزود: : به همت دولت برای رفع مشکل آب اصفهان امیدواریم تا اینکه در این دولت کریمه اتفاقات موثری رقم بخورد.

 

وی ادامه داد: دستور رئیس جمهور به وزاری نیرو و کشاورزی برای رسیدگی به این مشکل اصفهان اقدام شایسته ای بود و نشست مشترک با نمایندگان مجلس و صدور دستور جدی نشانه های همین امیدواری است.

خطیب جمعه اصفهان دغدغه کشاورزان شرق اصفهان را حق خواند و اذعان داشت: آنان دارای حق آبه هستند و این خواسته خود را به خوبی مطالبه کرده اند.

وی به موضوع آب استان های خوزستان، چهارمحال، یزد و دیگر مناطق اشاره کرد و گفت: کمبود آب و خشکسالی متوجه بخش های مختلف کشور شده است.

 

*آگاهی نسبت به توطئه دشمن

 

حجت الاسلام میردامادی به توطئه دشمن اشاره کرد و اظهارداشت: از ابتدای انقلاب تاکنون این دشمنی علیه نظام جمهوری اسلامی وجود داشته و در حال حاضر هم هست اما مثل اول انقلاب جنبه نظامی ندارد که باید مراقب توطئه رنگین آنان بود.

 

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران توان و ظرفیتی پیدا کرده اند که امکان حمله نظامی برای دشمن نیست و باید در حوزه های مختلف نیز کشور را تقویت کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان از همت بلند نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای خنثی سازی توطئه و فتنه دشمنان قدردانی کرد.

 

کد خبر 1122990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha