تلاش کانون امام علی (ع) برای صدرنشینی در فهما ۱۴۰۰ 

یونس میجانی گفت: از اصلی ترین رویکرد کانون فهمای امام علی (ع) در فهمای ۱۴۰۰، تلاش برای حضور فعال در اجرای برنامه های رواق های ۱۲ گانه این رویداد ملی و صدرنشینی است.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از اصلی ترین رویکرد کانون فهمای امام علی (ع) در فهمای ۱۴۰۰، تلاش برای حضور فعال در اجرای برنامه های رواق های ۱۲ گانه این رویداد ملی و صدرنشینی است.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت افزود: بخشی زیادی از فعالیت های کانون ذیل شبستان فرهنگ و در رواق های نور، کتاب، همدلی، دانش و رسانه انجام می شود.


وی بیان کرد: در ذیل رواق نور هر شب طرح تلاوت نور در مسجد امام علی (ع) اجرا می شود و همچنین شرکت فعال بچه های مسجد در مسابقات قرآنی مدها متان در دستور کار قرار دارد.


میجانی ابراز کرد: در ذیل رواق کتاب نیز هر هفته طرح شنبه های با کتاب اجرا شده و بر همین اساس هر هفته یک کتاب مفید و ارزشمند ویژه گروه های سنی مختلف توسط امام جماعت مسجد و مسئول کتابخانه معرفی می شود.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: در رواق رسانه نیز تاکنون بیش از ۱۴ خبر از فعالیت های مسجد محور این کانون منتشر شده است.


وی اظهار کرد: البته بیشترین فعالیت کانون فهمای امام علی (ع) اختصاص به اجرای برنامه های رواق همدلی دارد که در همین راستا خدمات کانونی به متقاضیان ارائه می شود.


میجانی اضافه کرد: علاوه بر این نیز هر هفته ذیل این رواق طرح ملی سه شنبه های تکریم اجرا شده و از نوجوانان و جوانان نخبه مسجدی تجلیل می شود.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت عنوان کرد: برای ارزیابی کانون در سومین رویداد ملی فهما، گزارش اجرای این برنامه ها در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می شود و بر این اساس تاکنون کانون موفق به کسب بیش از ۱۰ هزار امتیاز شده است.


وی گفت: همچنان در تلاش هستیم تا از فرصت باقی مانده این رویداد ملی استفاده کنیم تا بتوانیم در ارزیابی کشوری رتبه برتر کسب کنیم.

کد خبر 1123026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha