برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی-ایرانی در شهرستان طارم

در راستای توانمندسازی فعالان فرهنگی در شهرستان طارم، دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی-ایرانی با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی- ایرانی با حضور حجت الاسلام منصوری امام جمعه این شهرستان در اداره کتابخانه های عمومی در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آب‌بر برگزار شد.

 

این دوره آموزشی به منظور توانمند سازی فعالان فرهنگی و ارائه آموزش و تبین مفاهیم واحد پایه طراحی شده است.

 

امام جمعه شهرستان طارم در این دوره ضمن اهمیت الگوبرداری از قرآن و اهل بیت اظهارکرد: ما به عنوان یک انسان مسلمان الگوی خود را از قرآن، سنت پیامبر و احادیث ائمه می‌گیریم، زندگی بر پایه اصول دینی واصول عقاید، آداب و رفتار اجتماعی ما را چنان تحت تاثیر قرار می‌دهد که آداب اسلامی به عنوان یک ویژگی و برتری اخلاقی در اجتماع شناخته می‌شود.

 

حجت الاسلام منصوری در ادامه ضمن تلفیق زندگی بر پایه دین و آداب و رسوم و فرهنگ و تمدن عنوان کرد: زندگی ایرانی به آداب و رسوم فرهنگ و تمدن باز می گردد که پشتوانه تاریخی چند هزار ساله دارد و از تمدن های کهن جهان به حساب می آید که در آن چند شاخصه مهم و حائز اهمیت وجود دارد مثلا ایرانی ها به شجاعت ، هوش و زکاوت مهمان نوازی شهرت دارند که همه اینها در کنار هم می‌تواند یک سبکی ایده ال از زندگی اسلامی –ایرانی را برای مردم رقم بزند.

 

کد خبر 1123030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha