نشست هم اندیشی گروه های سرود استان مرکزی  برگزار شد

نشست هم اندیشی گروه های سرود استان مرکزی به میزبانی دبیرخانه ی کانون های مساجد استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، نشست هم اندیشی گروه های سرود استان مرکزی به میزبانی دبیرخانه ی کانون های مساجد استان مرکزی و به همت کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری با حضور مربیان و سرپرستان گروه های استان برگزار شد.

 

این رویداد با رویکرد ارائه خدمات مستمر و گسترده فرهنگی، تفریحی، آموزشی و گردشگری به تمامی اعضاء گروه های سرود استان، بکارگیری تمامی ظرفیت های سرود استان در رویدادهای ملی و ارائه خدمات باشگاه بر اساس سطح بندی کیفی گروه ها، آسیب شناسی جشنواره های سرود کشور و هم اندیشی در خصوص آغاز به کار نگارش سند استراتژی سرود کشور، برگزار شد.

 

در این رویداد کمبودها و کاستی های موجود برای تمامی گروه های سرود استان مرکزی و نگاشت راهبردها و راهکارهای رفع مشکلات و حمایت های لازم از گروه های حاضر در فرآیند تولید و زیر ساخت اجراهای میدانی زنده در جشنواره ها مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

 

 

طراحی نظام ارزیابی و کیفیت سنجی گروه های سرود، مربیان و سرپرستان فعال در باشگاه سرود همصدا، نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست هم اندیشی بود که مورد بررسی مقرا گرفت.

 

معرفی ظرفیت های تعاملی باشگاه همصدا و ارائه  خدمات گسترده فرهنگی، گردشگری و اقتصادی توسط مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری کساء برای تمامی حاضران صورت پذیرفت و نقطه نظرات حاضران در این موارد اخذ گردید.

 

همچنین در این جلسه مقرر شد امکانات ضبط استودیویی، تنظیم و میکس و مسترینگ آثار کلیه ی گروه های سرود استان بصورت رایگان در یکی از استودیوهای معرفی شده توسط باشگاه همصدا صورت پذیرد.

 

بررسی نظام اقتصادی و توسعه ی اقتصاد فرهنگ به منظور بهره مندی حداکثری هنرمندان و فعالان فرهنگی از خدمات باشگاه همصدا بواسطه ی گروه های سرود استان مرکزی نیز از دیگر موارد این رویداد هم اندیشی بود.

 

گفتنی است در پایان این رویداد حاضران  به اتفاق مدیرعامل موسسه کساء از استودیوهای ضبط و تولید گروه های آوای آسمان و سماء بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 1123164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha