برگزاری برنامه «درهای باز مسجد» در مرکز اسلامی «ریچموند»

مرکز اسلامی ریچموند در گلن آلن در ۴روز دسامبر (شنبه ۱۳ آذر) از ساعت ۱۱ صبح تا ۱:۳۰ بعد از ظهر میزبان برنامه «درهای باز مسجد» خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « henricocitizen»،مرکز اسلامی ریچموند در گلن آلن در 4روز دسامبر (شنبه 13 آذر) از ساعت 11 صبح تا 1:30 بعد از ظهر میزبان برنامه «درهای باز مسجد» خواهد بود.

به گفته نمایندگان مرکز اسلامی دیچموند ، هدف از برگزاری این برنامه رسیدگی به موضوع افزایش اسلام هراسی و ایجاد فرصتی برای همسایگان برای آشنایی با شهروندان مسلمان و در عین حال تعمیق درک افراد از اسلام است.

مرکز « GainPeace » و مرکز اسلامی ریچموند برای میزبانی این رویداد شریک هستند.

 GainPeace یک سازمان ملی اسلامی است که چندین انجمن آموزشی برگزار می کند و فرصت هایی را برای دیگران فراهم می کند تا در مورد اسلام بیاموزند.

«سبیل احمد» ، مدیر GainPeace در این باره گفت: مسلمانان درهای مساجد را به روی همسایگان خود باز می کنند که فرصتی را برای آنها فراهم کنند تا با جامعه مسلمانان آشنا شوند.

وی افزود: فضای سیاسی کنونی فضایی از بی اعتمادی و همچنین کنجکاوی عمومی برای آشنایی بیشتر با اسلام ایجاد کرده است و درهای باز مساجد برای این است که در مورد اسلام به آنها آموزش داده شود و هر گونه سؤالی در مورد اسلام دارند پاسخ داده شود.

کد خبر 1123188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha