مجموعه دستگاه اجرایی در کنار نماینده مردم در مجلس برای رفع مشکلات تلاش خواهند کرد

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: در کنار نماینده مردم دکتر نوش آبادی هستیم و برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مجید درویشی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین، در همایش روز مجلس که به همت دفتر نماینده مردم ورامین در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شده بود  ضمن تبریک روز مجلس به دکتر نوش آبادی گفت : همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند مجلس در راس امور است و امام خامنه ای فرمودند مجلس عصاره ملت است  وظیفه نمایندگی یک وظیفه خطیر است که در آینده یک کشور تاثیر به سزایی دارد

وی افزود : نمایندگان مجلس برنامه ها و قوانین یک کشور را ریل گذاری می کنند و باید تمام تلاش نماینده مجلس در جهت پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی باشد.
 
درویشی خاطر نشان کرد : عملیات های روانی زیادی علیه مجلس فعلی قرار گرفته است در حالی که مجلس انقلابی برای تعالی انقلاب اسلامی قدم بر می دارد.

فرماندار ورامین با اشاره هماهنگی دولت و مجلس در کنار هم افزود : بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین ، در کنار نماینده مردم دکتر نوش آبادی هستم و برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنیم.

وی ادامه داد : در طول این مدت که به عنوان فرماندار شهرستان ورامین انتصاب پیدا کرده ام تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات اساسی و مختلف مردم شهرستان به کار برده ام.

فرماندار ورامین ضمن اشاره به برخی ناهماهنگی و تضاد ها در قوانین ادارات افزود : در جلسات مختلف فرمانداری که برگزار شده است و برخی موضوعات مورد بررسی قرار گرفته ، تضاد قانونی در بین چند ادارات مشهود است که نیازمند است در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خبر 1123195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha