انتقاد هنرمند کمدین مسلمان هندی نسبت به فشارها از سوی افراط گراهای هندو

هنرمند کمدین هندی به نام منور فاروقی پس از لغو دوازده برنامه خود در رشته توییت هایی اعلام کرد که نفرت پیروز شد و هنر شکست خورد و افزود که با این وضع دیگر نمی تواند کارهای هنری خویش را استمرار بخشد و بایستی با استند آپ کمدی خود خداحافظی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز فرهنگ و ارتباطات اسلامی» ،به دنبال فشار گروههای افراط گرا هندو و تهدیداتی از سوی آنها هنرمند کمدین هندی به نام منور فاروقی پس از لغو دوازده برنامه خود در رشته توییت هایی اعلام کرد که نفرت پیروز شد و هنر شکست خورد و افزود که با این وضع دیگر نمی تواند کارهای هنری خویش را استمرار بخشد و بایستی با استند آپ کمدی خود خداحافظی کند.  
آقای فاروقی اوایل سال جاری پس از اینکه گروههای هندوتوا برنامه او را مختل کردند و همکارش را در شهر "ایندور" مورد آزار و اذیت قرار دادند . وی نیز یک ماه در زندان حبس بود سپس در توییتی نوشت به دلیل یک شوخی من یک ماه در زندان بودم و این نشان دهنده اوج بی عدالتی نسبت به هنرمندان می باشد. 
آقای شِشی تارور نماینده حزب کنگره ملی در مجلس اقدام تندرو ها را تاسف بار خواند و اعلام نمود محدود کردن آزادی بیان به شکل های مختلف انجام می گیرد، اما تهدید یک کمدین بسیار تاسف بار و شرم آور می باشد.
کد خبر 1123294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha