برگزاری محفل انس با قرآن کریم به همت بچه های کانون قائم آل محمد(عج)

حجت الاسلام سلمانی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز و برجسته شهرستان محمد ثقفی در مسجد قائم آل محمد(عج) برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم سلمانی مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: فعالیت های قرآنی این کانون در قالب رشته های مختلف در طول ایام سال برای گروه های سنی مختلف برگزار می شود.

 
وی افزود: علاوه بر برگزاری کلاس های قرآنی، برنامه های دیگری همچون کرسی تلاوت در ایام ماه رمضان و همچنین محافل انس با قرآن کریم از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) است.

 

مدیر کانون فهما قائم آل محمد(عج) بیان کرد: این برنامه ها ویژه عموم آزاد بوده و با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار می شود.

 
حجت الاسلام سلمانی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، با حضور قاری ممتاز استانی و کشوری خبر داد و گفت: این محفل قرآنی همراه با نماز مغرب و عشا با تلاوت آیات قرآن کریم توسط محمد ثقفی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه به همت کانون فهما قائم آل محمد(عج) وفرهنگسرای دارالقرآن برگزار و خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن کریم ویژه عموم و با حضور بچه های مسجد بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد.
 

مدیر کانون فرهنگی و هنری قائم آل محمد(عج) در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این برنامه حضور به هم رساندند، قدردانی کرد.

 

گفتنی است کانونفرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) به آدرس شهرستان قدس خیابان چهل و پنج متری انقلاب بلوار مصلی واقع گردیده است.

 

کد خبر 1123611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha