کشف کارگاه تولید آلوچه غیر بهداشتی در ورامین

رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین از کشف و ضبط یک کارگاه تولید آلوچه غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت گفت: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر تولید مشکوک خوراکی ( آلوچه ) در یک منزل مسکونی، بازرسان این اداره پس ازشناسایی و دریافت حکم ورود از دادستان شهرستان در قالب گشت مشترک و همکاری نماینده تعزیرات حکومتی ، کارشناس شبکه بهداشت و درمان و پلیس اماکن به مکان مورد نظر مراجعه نمودند .

وی در ادامه افزود: در بازرسی از این واحد مقدار 250 کیلوگرم انواع آلوچه خشک و زرشک و تعداد 200 بسته آلوچه بسته بندی غیر بهداشتی آماده فروش کشف و ضبط گردید .
حسن میرزایی تصریح کرد : اقلام کشف شده جهت امحاء ضبط و جمع آوری گردید و متصدی کارگاه با تشکیل پرونده ای با ارزش ریالی جمعا 48 میلیون و 320 هزار ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردید .
وی اظهار داشت: در بازرسی از این منزل مسکونی که حیاط آن تبدیل به کارگاه شده بود علاوه بر مواد اولیه  مقادیر زیادی انواع رنگ و اسانس های خوراکی ، انواع برچسب های تقلبی  نیزکشف گردید.
میرزایی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشابه یا هر گونه تخلف یا تولید مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن 124 ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند .

کد خبر 1123624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha