والدین نماز خواندن را از دوران کودکی به فرزندانشان آموزش دهند

امام جمعه سروآباد گفت: والدین باید نماز خواندن را از دوران کودکی به فرزندانشان آموزش دهند تا کودکان با این فریضه الهی آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا سید عبدالقادر حسینی امام جمعه سروآباد در پیش اجلاسیه نماز شهرستان سروآباد که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز اظهار کرد: نماز ستون دین است و موجب می شود که انسان از پلیدی‌ها و زشتی‌ها به دور باشد و سعادت دنیوی و اخروی را نصیب خود گرداند.

 

وی بیان کرد: والدین باید نماز خواندن را از دوران کودکی به فرزندانشان آموزش دهند و در کنار خانواده نقش مدارس و معلمان نیز بسیار تاثیرگذار است.

 

امام جمعه سروآباد افزود: اگر والدین می‌خواهند فرزندانشان از آسیب‌های اجتماعی بدور باشند و دچار گناه نشوند باید آنها را با فرائض الهی به ویژه اقامه نماز آشنا کنند.

 

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: معلمان در مدارس نیز باید در راستای آموزش این فریضه الهی به دانش‌آموزان بکوشند وزمینه استقبال دانش‌آموزان از اقامه نماز در مدارس را فراهم کنند.

 

وی اضافه کرد: بی‌شک همه ما برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت و رسیدن به رشد و ترقی نیازمند گفتگو با خدا و راز و نیاز با معبود هستیم و بهترین راه برای ارتباط نزدیک با پروردگار اقامه نماز است.

 

در پایان این مراسم از ۸۳ نفر از حامیان قرآنی، مربیان و مدیران، فعالان قرآنی و دانش‌آموزان برتر مسابقات نماز و قرآن مدارس سطح شهرستان سرواباد تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1123658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha