رونمایی از سامانه ثبت‌نام داوطلب جهادی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از رونمایی از سامانه ثبت‌نام داوطلب جهادی این دانشگاه خبر داد و گفت: به مناسبت ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب از این سامانه در وب سایت دانشگاه علوم پزشگی آبادان به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «شکرالله سلمان زاده» امروز (یکشنبه ۱۴ آذر) در جمع خبرنگاران از رونمایی از سامانه ثبت‌نام داوطلب جهادی دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه به مناسبت 14 آذر روز جهانی داوطلب در وب سایت دانشگاه علوم پزشگی آبادان به صورت رسمی رونمایی شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: در این سامانه نیروهای داوطلبی که علاقه مند به همکاری جهادی و خیرخواهانه با حوزه سلامت هستند امکان ثبت‌نام در حوزه‌های مختلف را خواهند داشت.

 

وی اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند در حوزه‌هایی همچون ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی، پرستاری، خدمات توانبخشی، درمانگر/مراقبت در بیمارستان‌ها/درمانگاه و مراکز بهداشتی، اورژانس‌یار، برنامه‌های اجتماعی و حمایت روان‌بخشی، مشارکت در برنامه‌های آموزشی، سلامت عمومی و خودمراقبتی، ریجیستری طرح‌های تحقیقاتی، تولید و طراحی نرم‌افزار و وب‌سایت، تولید محتوا در حوزه آموزش سلامت و خودمراقبتی، برقراری ارتباط بین افراد شاخص علمی، هنری ورزشی با سمن به عنوان سفیر یا حامی، تولیدات ادبی/هنرهای نمایشی و فیلم، فعالیت به عنوان خیر یا رابط خیر برای تامین مالی و خدماتی با ما همکاری داشته باشند.

 

سلمان زاده با تاکید بر اینکه تکمیل فرم ثبت‌نام به معنای استخدام افراد نخواهد بود خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای مشارکت در این حوزه‌ها می‌توانند به مراجعه به آدرس اینترنتی http://it.abadanums.ac.ir/jihad ثبت‌نام خود را انجام بدهند.

 

کد خبر 1123686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha