راه اندازی نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فن بازار در گیلان

نمایشگاه مجازی هفته پژوهش با عنوان «دستاوردهای پژوهش ، فناوری و فن بازار استان گیلان» در دهکده فناوری و نوآوری فشتام در رشت افتتاح شد.‌

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان با توجه به شرایط بیماری کووید ١٩ به صورت مجازی امروز ( یکشنبه، ۱۴ آذر ) با حضور استاندار و جمعی از مسئولان راه اندازی شد.



«علی باستی» در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان در ٣٨ غرفه توانمندی های پژوهشی و فناورانه استان را به نمایش گذاشته شده است.



رییس پارک علم و فناوری استان گیلان اذعان کرد: هشت غرفه مربوط به استارتاپ ها، سه غرفه صنعتی از شرکت های صنعتی و ٢٧ غرفه مربوط به دستاوردهای سازمان های دولتی است.



وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ٢١٠ طرح برای علاقمندان به نمایش گذاشته شده است، اظهار داشت: ۴۰ ساعت کارگاه آموزی به صورت حضوری با تعداد محدود و مجازی در حوزه های مختلف از جمله کسب و کار، تجاری سازی و بسته بندی برگزار می شود.



باستی تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان و با توجه به شرایط کرونا همانند سال گذشته نمایشگاه امسال به صورت مجازی است که علاقمندان می‌توانند از طریق تارنمای https://gil-expo.ir/  از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 1123737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha