هیچ کس حق فروش کالا بالاتر از قیمت اعلام شده را ندارد

اعلایی گفت: هیچ کس حق فروش کالا بالاتر از قیمت اعلام شده را ندارد و مردم در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به دستگاه های نظارتی گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بیان کرد: کشف یکی از انبارهای احتکار لوازم خانگی در قزوین قابل تقدیر بوده و فراتر از موضوع استانی است و نباید دیگر در استان شاهد چنین موضوعاتی باشیم.

 

استاندار قزوین ادامه داد: از تولیدکنندگان انتظار داریم از ظرفیت های حمایتی ایجاد شده به نحو مطلوب استفاده کنند و در کنار مردم باشند و برای حمایت از مردم تلاش کنند.

 

وی عنوان کرد: در برخی از حوزه ها استان قزوین تولیدکننده عمده کشور است و باید بر تولید و توزیع از مبدا نظارت بیشتری صورت گیرد.

 

اعلایی افزود: هیچ کس حق فروش کالا بالاتر از قیمت اعلام شده را ندارد و مردم در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به دستگاه های نظارتی گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی گفت: نظارت نباید تنها محدود به تولید و توزیع مرغ و تخم مرغ باشد و باید در تمامی اقلام مورد نیاز مردم از کم فروشی، گران فروشی و کمبود جلوگیری کرد.

 

استاندار قزوین تصریح کرد: دشمنان در موضوع تحریم هرکاری انجام دادند به موفقیت نرسیدند و امروز به دنبال لطمه زدن در بازار ارز هستند که باید در این زمینه هم هوشیاری لازم را داشته باشیم.

 

وی تأکید کرد: در زمینه ورود استارت آپ ها به سیستم توزیع بیشتر به دنبال خلاقیت و نوآوری هستیم و باید در این روند حمایت های لازم صورت گیرد.

 

اعلایی خاطر نشان کرد: نقش نظارتی دستگاه ها با توجه به رسیدن به پایان سال باید در تمامی حوزه ها به ویژه در زمینه مقابله با کم فروشی و احتکار افزایش یابد و به صورت جدی تری در دستور کار قرار گیرد.

 

کد خبر 1123805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha