آهنگ کشف استعدادهای بچه‌های مسجدی با رویداد فهما تسریع می‌یابد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: آهنگ کشف استعداد بچه‌های مسجدی در عرصه‌های فرهنگی و هنری با رویداد فهما تسریع می‌یابد.

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: رویداد ملی فهما یک حرکت ارزشمند در راستای شناسایی و کشف استعدادهای بچه‌های مسجدی در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی و هنری است و میتوان از این ظرفیت برای تسریع در کشف استعداد بچه‌های مسجدی استفاده کرد.


وی با اشاره به اینکه هر کدام از بچه‌های مسجدی می‌توانند در رویداد فهما شرکت کنند، بیان کرد: ثبت آثار در سایت بچه‌های مساجد از سوی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مسجد منجر به دریافت امتیاز و در نتیجه معرفی بهتر فعالیت‌های کانون در سایت خواهد شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام کرد: کانون‌های فرهنگی هنری استان در سطح شهر و روستاها فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند که باید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شود تا این فعالیت‌ها بهتر دیده شود.


گلباغی بیان کرد: فعال بودن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در هر محله‌ای بیانگر فعال بودن آن محله در عرصه‌های فرهنگی و هنری است و هر مدیری که فعالیت‌های کانون را در سایت بچه‌های مسجد ثبت کند در واقع رشد و پویایی محله‌ی کانون را به تعریف و تصویر کشیده است.


وی با اشاره به اینکه کانون‌های غیرفعال نیز می‌توانند با ثبت فعالیت‌های خود در سامانه بچه‌های مساجد نسبت به ارتقای کانون خود اقدام کنند، اعلام کرد: اخیرا دوره آموزشی آشنایی با سامانه بچه‌های مساجد در راستای چگونگی کسب امتیاز برای مدیران کانون‌ها برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اضافه کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) سال 88 در سفر به استان کردستان ای استان را استانی فرهنگی نام برد و قطعا همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید برای حفظ جایگاه فرهنگی استان تلاش کنند.

کد خبر 1124009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha