رتبه های برتر دومین جشنواره علمی- پژوهشی کشور به دانش آموزان آران و بیدگل رسید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل از کسب رتبه های برتر دومین جشنواره علمی- پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور توسط دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

محمد معدن دار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: رتبه های برتر دومین جشنواره علمی- پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور به دانش آموزان آران و بیدگلی رسید.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: در این جشنواره «علی قربانی» در حوزه فناوری نانو گرایش فیلم و انیمیشن موفق به کسب مقام نخست کشوری شد.

 

معدن دار افزود: همچنین فرزانه رضوانیان و زهرا مهرآبادی در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی گرایش مقاله علمی- ترویجی رتبه دوم کشور را به دست آوردند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: در بخش استانی این رقابت ها هم  زینب بابایی و الهه شفائی‌ مقدم در حوزه نانو فناوری موفق به کسب رتبه نخست شدند و محمد مصطفی اقبالیان در حوزه نجوم، گرایش مدل‌سازی در سطح استان اصفهان رتبه نخست را کسب کرد.

 

معدن دار اضافه کرد: جشنواره علمی- پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور  آبان ماه سال جاری در تهران برگزار و نتایج آن امروز اعلام شد./

کد خبر 1124036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha