برگزاری نشست هم اندیشی طرح های فرهنگی حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نشست هم اندیشی با مؤسسات فرهنگی هنری کاشان جهت اجرای طرح های حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نشست توجیهی و هم اندیشی دستورالعمل اجرایی توزیع اعتبارات متمرکز به نهادهای دینی فرهنگی و مؤسسات فرهنگی هنری کاشان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: این نشست با حضور رئیس پلیس فتا، رئیس اداره بهزیستی، مسئول روابط عمومی نیروی انتظامی و مدیران مسئول مؤسسات فرهنگی هنری کاشان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

نمکی ادامه داد: در این نشست که به منظور اجرای طرح های پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بر لزوم تدوین طرح های مؤثر در حوزه آسیب های اجتماعی و بهره مندی از فرصت به وجود آمده برای برخورداری از اعتبارات پیش بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۰ در این خصوص تأکید شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خاطر نشان کرد: طرح ها پس از بارگذاری در سامانه https://sakoo.ai/login توسط کمیته استانی متشکل از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل حوزه های علمیه مورد بررسی و پس از تأیید برای عملیاتی شدن طرح ها اطلاع رسانی می شود.

 

نمکی ادامه داد: هیچ گونه محدودیتی در ارائه طرح ها توسط مؤسسات ثبت شده و دارای مجوز و مؤسسات حقوقی غیر دولتی وجود ندارد.

کد خبر 1124047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha