بستری ۳۶۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران/ فوتی‌های کرونایی برای چهارمین روز متوالی صفر شد

موسوی گفت: هم اکنون ۳۶۱ بیمار بعلت کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.

«عباس موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در سطح استان بستری شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: در این مدت تعداد ۷۵ نفر از افراد بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 

وی افزود: هم اکنون ۳۶۱ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۰۴ نفر بعلت ابتلای قطعی کرونا بستری بوده و ۱۷۱ نفر نیز بر اساس تشخیص بالینی مشکوک به بیماری کرونا هستند.

 

موسوی ادامه داد: از این تعداد ۷۶ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴ میلیون و دز واکسن در مازندران تزریق شده است،‌گفت: از میزان واکسیناسیون، ۲میلیون و ۸۳۰هزار و ۶۷۹ دز اول به کل جمعیت استان تزریق شده که طبق سرشماری سال ۹۵ معادل ۷۹.۷ درصد جمعیت استان بوده است.

 

موسوی با اشاره به تزریق ۶۹.۴ درصد دز دوم به کل جمعیت استان، بیان کرد: میزان کل تزریق دز اول واکسن بالای ۱۲ سال به میزان ۲میلیون و ۲۰۹هزار و ۵۴ دز معادل ۹۴.۸ درصد جمعیت مازندران بوده است.

 

وی گفت: تزریق دز دوم در جمعیت بالای ۱۲ سال به میزان یک میلیون و ۹۲۹هزار و ۵۵۱ نفر معادل ۸۲.۸ درصد جمعیت مازندران انجام شد.

کد خبر 1124095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha