لزوم کار جهادی برای رفع مشکلات مردم

شاهکوئی با بیان‌اینکه کشور ما امروز به تلاش مضاعف و کار جهادی نیاز دارد، گفت: با توجه به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان، همه در راستای برطرف کردن مشکلات کشور باید در کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، آیین تکریم و معارفه شهردار حویق با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در مسجد جامع این بخش برگزار شد.

 

«محمد حسین شاهکوئی» در این آیین، اظهارکرد: خدمت به مردم عبادت است و باید در این راستا تمام توان خود را به کار بگیریم.

 

فرماندار تالش با بیان‌اینکه کشور ما امروز به تلاش مضاعف و کار جهادی نیاز دارد، افزود: با توجه به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان، همه در راستای برطرف کردن مشکلات کشور باید در کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه شوراها معتمد، منتخب مردم و پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند، تصریح‌کرد: شوراها با همکاری شهردار در جهت تسهیل کارها گام بردارند.

 

شاهکوئی با بیان‌اینکه شهرداری در نظم، امنیت و سلامتی جامعه شهری نقش دارد، گفت: شهردار مدیر شهر است و برای عمران، آبادانی و آینده شهر برنامه داشته باشد و برای حل مشکلات نیز جهادی وارد میدان عمل شود.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات چهار ساله «محمدتقی نظیری» شهردار سابق قدردانی و «قربانعلی طالعی» به عنوان شهردار جدید حویق منصوب و معرفی شد.

کد خبر 1124173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha