کانون ها  بهترین مکان برای انجام کارهای فرهنگی است

آیت الله علما ، گفت: حضور جوانان باعث نشاط مساجد و موجب قدرت ، صلابت انقلاب و نظام می شود و بهترین مکان برای انجام کارهای فرهنگی کانون های مساجد است.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: باید مساجد و کانون ها  را با تدارک برنامه های فرهنگی جذاب کنیم تا نسل جوان جامعه برای حضور در مساجد تشویق شوند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استانو امام جمعه کرمانشاه بابیان اینکه  نقش ائمه جماعات  در رونق مساجد مهم است، افزود: ائمه جماعات و هیت امنای مساجد باید با برنامه ریزی صحیح زمینه رونق مساجد را فراهم آورند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:ایجاد پایگاه های بسیج و کانون فرهنگی هنری به رونق مساجد کمک می کند.

 

آیت الله علما تصریح کرد: جوانان با تمام توان در فعالیت های کانون مساجد حضور پیدا می کنند و می خواهند استعداد و ظرفیت های خود را به بقیه نشان دهند و کمتر جذب  هجمه فرهنگی می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  اظهار کرد: تحولات خوبی را در سطح کانون‌های مساجد به ویژه در چند سال اخیر مواجه بودیم از جمله فعالیت‌هایی که در سطح فضای مجازی و با راه‌اندازی سامانه بچه‌های مسجد شکل گرفت، این سامانه در واقع پل ارتباطی خوبی را میان کانون‌ها و حوزه برنامه‌ریزی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد برقرار کرده است.

کد خبر 1124217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha