رویداد فهما بستری برای نمایش توان و ظرفیت بالای کانون های مساجد است

حجت الاسلام رمضانی گفت: ثبت فعالیت کانون ها در سامانه بچه های مسجد نشان می دهد هر کانون در کدام بخش بیشترین فعالیت و توان اجرای برنامه را دارد و در واقع ظرفیت و پتانسیل بالای کانون ها در این سامانه و با اجرای رویداد فهما به نمایش گذاشته می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: رویداد فهما طرحی ملی است که از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در حال اجراست و در سال جاری برگزاری سومین دوره رویداد فهما را شاهد هستیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: اجرای رویداد فهما موجب شده تا با ثبت فعالیت ها و برنامه های کانون ها در سامانه بچه های مسجد و ساماندهی این فعالیت ها، زحماتی که کانون ها در بخش های مختلف می کشند و در مسیر فرهنگ سازی و ترویج معارف دینی قدم برمی دارند در سطح کشور دیده شود.

 

وی عنوان کرد: رویداد فهما سبب شده تا شناسایی و کشف استعدادها در مجموعه کانون های مساجد بیش از پیش محقق شود چراکه با ثبت فعالیت کانون ها در بخش های مختلف نظیر بخش من هنرمندم در رواق ترنج، این استعدادها شناسایی می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: همچنین ثبت این فعالیت ها نشان می دهد هر کانون در کدام بخش بیشترین فعالیت و توان اجرای برنامه را دارد و در واقع ظرفیت و پتانسیل بالای کانون ها در این سامانه و با اجرای رویداد فهما به نمایش گذاشته می شود.

 

وی اظهار کرد: اطلاع رسانی برنامه ها، ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد، به اشتراک گذاشتن ایده ها و طرح های مختلف از سوی کانون ها و تقویت فعالیت های کانون های مساجد با ایجاد رقابتی سالم در کسب امتیاز در سامانه بچه های مسجد از جمله دستاوردها و مزایای اجرای رویداد فهما بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین تأکید کرد: امیدواریم کانون های مساجد با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد ضمن مشارکت در این طرح ملی با کسب امتیاز بالا از اعتبارات این طرح بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به مهمترین ویژگی رویداد فهما در سال جاری خاطر نشان کرد: شعال امسال رویداد فهما به توان مردم است که یکی از بخش هایی که امسال در این رویداد و در سامانه بچه های مسجد برای درج برنامه های کانون دیده شده بخش فعالیت های خودجوش است.

 

حجت الاسلام رمضانی گفت: با توجه به تنوع فعالیت ها در کانون های مساجد و با توجه به اینکه بیشتر فعالیت های کانون ها مردمی و خودجوش است لحاظ این بخش سبب شده تا فعالیت کانون ها به صورت مسنجم تری در این سامانه دیده شود.

 

وی در پایان یادآور شد: پایان آذر ماه آخرین مهلت شرکت در رویداد ملی فهما است که ان شاالله کانون ها از فرصت باقی مانده نهایت بهره را برده و با ثبت اقدامات و برنامه های خود در سامانه بچه های مسجد از امتیازات این طرح بهره مند شوند.

 

کد خبر 1124227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha