برگزاری شایسته جشنواره ملی تلاوت های مجلسی با هدف تقویت برجستگی های مازندران مورد توجه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: امید است برگزاری شایسته مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره ملی و بین المللی تلاوت های مجلسی کشور به میزبانی شهرستان قائم شهر، زمینه ساز معرفی و تقویت برجستگی های مردم مازندران در حوزه قرآن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۶آذر) در نشست هماهنگی و سازماندهی امکانات و اعتبارات برای برگزاری باشکوه مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره ملی و بین المللی تلاوت های مجلسی کشور به میزبانی شهرستان قائم شهر استان مازندران با اشاره به نقش برجسته مردم مازندران در صیانت از ارزش‌های دینی، حرکت در مسیر قرآن و تربیت قرآنی فرزندانشان، اظهار کرد: تجلیل شایسته رهبر فرزانه انقلاب از سوابق ایمانی مردم مازندران بیانگر عزم راسخ مردم این سامان در حفظ ارزش‌های معنوی و قرآنی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به پیشینه مردم مازندران در حوزه‌های مختلف دینی، قرآنی و... اشاره کرد و گفت: مقام عظمی ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای من به عنوان نماینده ولی فقیه دو وظیفه مهم شامل تقویت برجستگی های مردم مازندران و تقویت جریان انقلابی در استان تعیین کردند؛ معتقدم برگزاری شایسته مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره ملی و بین المللی تلاوت های مجلسی کشور به میزبانی شهرستان قائم شهر استان مازندران حرکتی در مسیر معرفی و تقویت برجستگی های مردمان شریف و مومن و ولایت مدار این خطه از شمال کشور خواهد بود.

 


وی اذعان کرد: کسب رتبه های برتر توسط قاریان و حافظان خواهرو برادر در عرصه های ملی و بین المللی بیانگر اینکه مازندرانی ها در حوزه قرآن خوش درخشیدند و علاقه مندی، اقبال و استقبال از میراث مانای رسول گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) در استان زیاد است.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برخورداری استان از سهمیه بیشتر در معرفی متسابقین به جشنواره تلاوت های مجلسی کشور را نشان از ثابت قدمی مازندرانی ها در حوزه قرآن و عترت دانست و گفت: تلاش فعالان قرآنی استان برای برگزاری مسابقات قرآنی به ویژه تلاوت های مجلسی شایسته تقدیر است.

 


وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده درخصوص برگزاری این جشنواره قرآنی به میزبانی مازندران، تاکید کرد: صدا و سیما در این راستا باید رسالت خود را به خوبی انجام دهد. دستگاه های فرهنگی سهم خود را فراموش نکنند. مردم و خیرین کمک های لازم را داشته باشند. همچنین قدردان مردم و مسئولین قائم شهر هستم که موجب افتخار مازندران شدند و زمینه این فیض را فراهم کردند.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اظهار امیدواری کرد: این دوره از جشنواره ملی و بین المللی تلاوت های مجلسی کشور در طراز مردم استان برگزار شود. امید است گام هایی که برای امر قرآن برداشته می شود افزون تر شود.

 

کد خبر 1124321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha