رویداد ملی فهما از آغاز تا کنون/ تنها ۱۵ روز به پایان سومین دوره رویداد ملی فهما باقی است

رویداد ملی فهما در سال جاری با شعار « به توان مردم» در استان البرز با محوریت ۳۹۷ کانون فرهنگی هنری مسجد در حال انجام است. رویدادی که از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد و تا پایان آذرماه سال جاری ادامه دارد.

خبرگزاری شبستان - البرز: رویداد ملی فهما در سال جاری با شعار « به توان مردم» در استان البرز با محوریت ۳۹۷ کانون فرهنگی هنری مسجد در حال انجام است. رویدادی که از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد و تا پایان آذرماه سال جاری ادامه دارد. 

 

رقابت و زیست مومنانه نیروهای جوان و نوجوان مسجدی در فضای مجازی با هدف ثبت فعالیت ها و برنامه ها در سامانه بچه های مسجد که زمینه ساز جریان فرهنگی با هدف پویایی دائمی کانون های مساجد است. 

 

این رقابت ملی در مساجد فرصتی برای شناسایی استعدادها، ظرفیت ها و کادرسازی نیروی متعهد و متخصص برای آینده کشور است. 

 

در این میان طرح ها و برنامه های متعدد فرهنگی در سامانه بچه های مسجد ثبت و امتیازبندی می شود و متناسب با این مهم بستری می شود برای مشخص شدن کانون فرهنگی هنری مسجد برتر در جریان تحقق رویداد ملی فهما در سطح استانی و کشوری. 

 

شناسایی این مطلب می تواند کارآمدی و کاراییی کانون های فرهنگی هنری مساجد را قوت بخشد و امکانی را فراهم کند تا ذیل آن شاهد پیشرفت، تعالی و تحقق مسجد تراز اسلامی باشیم. 

 

رقابت ملی فهما در سال ۹۸ آغاز شد و شعار آن سال نیز « ایران قوی» برگرفته از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی بود. 

 

 

نگاهی به رویداد ملی فهما در سال ۹۸ نشان می دهد که کانون راهیان قدس، کانون شهدای گلشهر ویلا، کانون منتظران ولیعصر، کانون شهید مرتضی آوینی و در نهایت کانون شهید مطهری برترین کانون هایی بودند که حدنصاب امتیازهای لازم را کسب کرده اند. 

 

 

سفرها و بازدیدهای پی در پی از کانون های فرهنگی هنری مساجد از شاخص های برنامه ریزی شده از طرف ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول این سال است که همین امر بازتاب های موثری از جلمه مشارکت همه جانبه کانون های فرهنگی هنری مساجد را به همراه داشت. 

 

 

دیدار با ائمه مساجد، ائمه جمعه و دیگر مسئولان اجرایی که عضو شورای ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز بودند از جمله دیگر اقدامات در جهت برپایی رویداد ملی فهما در سال ۹۸ تلقی می شود. 

 

 

برپایی نشست های هم اندیشی با رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، رونمایی از پوستر نخستین رویداد ملی فهما از دیگر برنامه های جانبی رویداد فهما در سال ۹۸ است. 

 

براساس این گزارش، تنها کمتر از ۱۵ روز از زمانبندی نهایی این رویداد ملی باقی ماند است و انتظار می رود فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سومین سال برپایی رویداد ملی فهما برنامه های خود را در سامانه  https://bachehayemasjed.ir ثبت نمایند. 

 

 

کد خبر 1124334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha