کمک ۶۴ میلیون تومانی کمیته امداد بشرویه به دانشجویان

حلوانی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون ۳۴ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی رایگان و ۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به ۴۰ دانشجوی تحت پوشش بشرویه پرداخت شده است.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: دانشجویان همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر خدمات گسترده‌ای که به مددجویان خود ارائه می دهد، مجموعه ای از اقدامات و خدمات مالی، فرهنگی و تحصیلی را نیز به دانشجویان تحت حمایت خود ارائه می کند.

 

وی در خصوص تعداد دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد بشرویه گفت: هم اکنون 40 دانشجو در سطح شهرستان از خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد بهره‌مند هستند که از این تعداد 24 نفر دانشجوی دختر و 16 نفر پسر هستند.

 

حلوانی در ادامه بیان کرد:  10 نفر از این دانشجویان در مقطع کاردانی، 18 نفر کارشناسی و 12 نفر در حوزه های علمیه مشغول به تحصیل هستند.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه افزود: تامین هزینه تحصیل دانشجویان مورد حمایت در دانشگاه های دولتی، کمک به تامین بخشی از شهریه دانشجویان در دانشگاه‌های شهریه‌ای، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ۵ تا 10 میلیون تومانی و کمک هزینه شرکت در مسابقات، همایش‌ها و جشنواره‌ها از جمله خدمات کمیته امداد به دانشجویان تحت حمایت است.

 

وی ادامه داد: ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی، تشویق و تجلیل از رتبه‌های برتر تحصیلی و علمی و ارائه خدمات اشتغال به فارغ‌التحصیلان از دیگر خدمات این نهاد به دانشجویان نیازمند است.

 

مدیر کمیته امداد بشروویه در پایان گفت: از ابتدای سال تحصیلی به 40 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بشرویه 34 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی رایگان و 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

 

 

کد خبر 1124495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha