نشست دبیر ستاد فهما کشور با کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد

دبیر ستاد فهما کشور با حضور در استان یزد با کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مرتضی طاهریان، دبیر ستاد فهما کشور با حضور در استان یزد با کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این مراسم با اشاره به ظرفیت های استان یزد گفت: این استان در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری ظرفیت های بسیار مناسبی دارد که بایستی با ساماندهی آنها در جهت فعال تر شدن گام برداریم.

وی افزود: ما در استان بیش از 850 کانون فرهنگی هنری داریم که بسیاری از انها در رویداد ملی فهما حضور دارند و امیدواریم بتوانیم در جهت فعال تر کردن این کانون ها گام برداریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به برگزاری طرح استانی طراوت گفت: این طرح در امتداد طرح ملی فهما است که هدف ما تحقق عملی فعالیت های فهما و فعال کردن کانون های مساجد در استان است و امیدواریم بتوانیم با ثبت فعالیت های کانون های مجری در سامانه فهما گامی موثر در جهت ارائه الگوهای مسجدی و فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد برداشته شود.

طاهریان دبیر ستاد رویداد فهما کشور نیز در این نشست گفت: ستادهای استانی به عنوان بازوانی برای اجرای رویداد ملی فهما در استان ها هستند و امیدواریم بتوانیم با راهبری مناسب در جهت اجرای کامل فهما در سطح کشور حرکت کنیم.

وی بیان کرد: اگرچه رویداد فهما دارای نکتاب مثبتی است اما باید با آسیب شناسی در جهت بهتر شدن و فعال تر شدن کانون ها قدم برداریم.

در ادامه این نشست نیز کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در خصوص اجرای رویداد ملی فهما 1400 بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 1124584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha