دبیر ستاد رویداد فهما کشور از کانون غدیر یزد بازدید کرد

طاهریان با حضور در کانون غدیر یزد از گروه سرود « فجر جاوید» و فعالیت های کانون بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مرتضی طاهریان، معاون ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و دبیر ستاد رویداد فهما کشور شب گذشته با حضور در کانون غدیر یزد از نزدیک با فعالیت های کانون و گروه سرود « فجر جاوید» بازدید کرد.

طاهریان در این نشست گفت: کانون غدیر به عنوان یکی از برترین کانون های کشور در رویداد ملی فهما است که حضور نوجوانان و جوانان در این کانون می تواند نوید بخش فعالیت های بهتر با محوریت مسجد باشد.

وی بیان کرد: تداوم دوستی های سالم در مساجد، انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در بستر مسجد، آموزش و تربیت با رویکرد مسجد محوری از جمله نقاط مثبتی است که در کانون ها دنبال می شود و کانون غدیر یزد نیز به خوبی توانسته در این مسیر گام بردارد.

دبیر ستاد رویداد فهما کشور ادامه داد: سرود به عنوان یکی از ابزارهای موثر در جهت ترویج فرهنگ و ارزش های ناب اسلامی است و کانون غدیر یزد نیز به خوبی توانسته در این مسیر حرکت کند و با تولید آثار محتوایی جذب جوانان و نوجوانان را داشته باشد و آثار بسیار خوبی را تولید کند.

طاهریان بیان کرد: امیدواریم در رویداد فهما 1400 نیز شاهد این رویش ها باشیم و کانون ها بتوانند ظرفیت های خود را به خوبی در جامعه معرفی کنند.

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز درا ین مراسم با اشاره به فعالیت های کانون غدیر یزد گفت: این کانون به عنوان یکی از فعال ترین کانون ها در سطح کشور است که توانسته در دوره های مختلف فهما رتبه های خویب را کسب کند.

وی ادامه داد: فعالیت ویزه در زمینه سرود یکی از نقاط قوت این کانون است که توانسته آثاری با محتوای مختلف فرهنگی و هنری در راستای ارزش های انقلاب اسلامی ایجاد کند.

در پایان این مراسم نیز دبیر ستاد فهما کشور قول حمایت ویژه در خصوص تولید اثری با محوریت حضرت موسی بن جعفر(ع) توسط کانون غدیر یزد داد و قرار شد به زودی این سرود توسط کانون غدیر یزد رونمایی شود.

 

کد خبر 1124579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha