مروری بر اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان

برگزاری کلاس های قرآنی، توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، محفل انس با کتاب و جمع خوانی قرآن کریم از اهم برنامه های کانون های مساجد استان زنجان در هفته اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم رده سنی نوجوان، بصورت هفتگی در شبستان مسجد باب الحوائج ابهر برگزار می شود.

 

این مراسم به همت کانون فرهنگی و هنری نسیم اجرا می شود و در مباحث تربیتی هم جوایزی به اعضای فعال در مباحث اهداء می شود.

همچنین جمعی از بچه های مسجد از تجهیزات نظامی و موزه شهدای پارک پردیس شهرستان ابهر بازدید کردند این بازدید با هدف انتقال آرمان های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان برگزار شد.

 

در کانون فرهنگی و هنری کمیل در مسجد امام علی (ع) شهرک آزادگان نیز غذای گرم برای توزیع در بین نیازمندان با همراهی خیرین و اصحاب مسجد طبخ و توزیع شد.

با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری صادق اهل بیت(ع) طرح تلاوت نور قرآن کریم برگزار و بخشی از آیه های تلاوت شده برای بچه های مسجدی تفسیر شد.

 

همچنین نشست فرهنگی واجتماعی اعضای کانون وهیئت امنای مسجد به منظور بصیرت افزایی در بین بچه های مسجد و بررسی آسیب ها و فرصت های فضای مجازی برگزار شود.

در این کانون محفل انس با کتاب با حضور جمعی از دوستداران کتاب و بچه های مسجدی در قالب طرح شبنه های کتاب برگزار شد.

 

در کانون فرهنگی و هنری راه سرخ شهیدان مسجد غریبیه زنجان نیز کارگاه آموزشی با حضور مدیرمسئول این کانون با موضوعات اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

مراسم جمع خوانی قرآن کریم توسط اعضای کانون فرهنگی الغدیر مسجد چهارده معصوم اسلام آباد و برگزاری کلاس آسیب شناسی فضای مجازی در مسجد جامع روستای سعید آباد با سخنرانی جناب آقای فتحی و برگزاری محفل انس با قرآن کریم با تلاوت نیم جزء قرآن کریم در مسجد امیرالمومنین بهارستان از دیگر اخبار کانون های مساجد استان زنجان است.

 

کد خبر 1124588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha