استقبال مسئولان استانی از مدال آوران نابینا و کم بینای یزدی در مسابقات پاراآسیایی بحرین

مدال آوران نابینا و کم بینای یزدی در مسابقات پاراآسیایی بحرین در استقبال مسئولان وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی صبح امروز با حضور عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و حسین دشتی مسئول هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان یزد، از ورزشکاران نابینا و کم بینای استان یزد که توانسته بودند در مسابقات پاراآسیایی بحرین مدال کسب کنند در فرودگاه شهید صدوقی استقبال شد.

عزیزی در این مراسم ضمن تبریک به مدال آوران استانی گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینا به عنوان ظرفیت های استان هستند که باید با میدان دادن به آنها در جهت پیشرفت آنها و کسب مقام های بالاتر گام برداشته شود.

وی افزود: این که یک ورزشکار نابینا و کم بینا بتواند با جا به جایی رکوردها در سطح بین المللی بدرخشد برای ما خوشحال کننده است که امیدواریم بتوانیم با حمایت های خود بیشتر از گذشته در جهت عالی ورزش استان و کشور گام برداریم.

لازم به ذکر است این دوره از مسابقات پاراآسیایی در بحرین برگزار شد که علی حسن زاده توانست در رشته شنا با رکورد شکنی های خود 6مدال طلا و نقره را کسب کند و سید محمدعلی موسوی نیز 2مدال نقره و برنز  را به خود اختصاص دهد.

همچنین در رشته گلبال نیز محمد ایوب شهپر توانست در مسابقات پاراآسیایی بحرین به همراه تیم ملی به مقام برتر این دوره از مسابقات دست پیدا کنند.

 

کد خبر 1124632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha