ممانعت صهیونیست ها از ادامه تکمیل و مرمت مسجد ابراهیمی

اشغالگران صهیویسنیت بار دیگر از ادامه تکمیل و مرمت مسجد ابراهیمی جلوگیری کرده و اجازه به ورود به کارکنان بازسازی به این مسجد را ندادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به از نقل «خبرگزاری قدس»، نظامیان صهیونیستی مانع ورود کادر کمیته بازسازی الخلیل برای تکمیل و مرمت مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل شدند.

 

عماد حمدان، رئیس کمیته بازسازی الخلیل گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی از چهار ماه پیش تاکنون مانع مرمت داخل مسجد ابراهیمی می شوند و در همین راستا از ورود کادر کمیته بازسازی به مسجد ابراهیمی جلوگیری می کنند.

 

وی افزود: اداره اوقاف پس از لق شدن یکی از لوسترهای منطقه اسحاقیه از کادر کمیته بازسازی خواست برای اینکه این لوستر بر سر نمازگزاران نیفتد، آن را درست کنند.

 

حمدان افزود: نظامیان رژیم صهیونیستی برای کار در مسجد ابراهیمی و اطراف آن سخت گیری می کنند و به کارکنان بازسازی اجازه ورود و وارد کردن مواد لازم برای بازسازی را نمی دهند.

 

وی تاکید کرد: اشغالگران به کارکنان جدید نیز تا پس از تحقیقات گسترده و بازپرسیهای فراوان اجازه ورود به مسجد ابراهیمی را نمی دهند.

 

تدابیر امنیتی صهیونیست ها و اعمال محدویت برای انجام هر گونه عملیات بازسازی در اطراف مسجد ابراهیمی و شهرک قدیمی قدس مانع مرمت برخی اماکن تجاری و منازل اطرفا مسجد ابراهیمی که در معرض ریزش قرار دارند، شده است.

کد خبر 1124659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha