تجلیل از مادر شهیده مدافع سلامت خراسان جنوبی

در ‌آستانه میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، و در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم، از مادر اولین شهیده مدافع سلامت خراسان جنوبی «منصوره حسینی» با حضور جمعی از مسئولان و خدام حرم مطهر رضوی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی امروز (۱۷ آذر) در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و با هدف اجرای طرح سه شنبه های تکریم و تجلیل از مادر «منصوره حسینی» شهیده مدافع سلامت خراسان جنوبی راهی روستای «مهمویی» شد.

 

حجت‌الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» در این مراسم با تبریک فرا رسیدن میلاد پرستار کربلا اظهار داشت: طرح سه شنبه های تکریم به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سطح  کشور اجرا می‌شود.

 

وی افزود: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله از جمله اهداف اجرای طرح سه شنبه‌های تکریم است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در ادامه خطاب به مادر شهیده «منصوره حسینی» گفت: اثر نان حلال باعث شده است که فرزند شما که در مسیر حضرت زینب کبری(س) قدم برداشته بود، به درجه عالی شهادت نایل آید.

 

وی خاطرنشان کرد: شهیده حسینی در شرایط سخت کرونا و در حالی که کشور به حضورش برای خدمت رسانی به بیماران نیاز داشت، در عرصه حضور موثر داشت.

 

گفتنی است، در این مراسم که با حضور خدام بارگاه منور رضوی برگزار شد، از مادر شهیده حسینی تجلیل شد.

 

 

 

 

کد خبر 1124694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha