ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)

شبکه ی رادیویی قرآن با فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) ، عقیله بنی هاشم ویژه برنامه های متنوعی را تقدیم مخاطبان خود می نماید.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، شبکه ی رادیویی قرآن به مناسبت میلام حضرت زینب (س) ، عقیله بنی هاشم ویژه برنامه هایی را تدارک دیده که تقدیم شنوندگان می کند.


بر اساس این گزارش ، ویژه برنامه ی "خورشید شام" در روز میلاد حضرت زینب (س) با محوریت بررسی ابعادشخصیت معنوی وعرفانی وفضایل این بانوی عقیله در قرآن وروایات به سمع شنوندگان می رسد.


این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه کننگی فاطمه کاشانی وحید از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۹ آذر ماه به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.


بررسی و تبیین ابعادشخصیت معنوی وعرفانی و فضایل حضرت زینب (س) درقرآن وروایات، بیان مصداق های ویژگی های بارز آن حضرت همچون صبر و ایثار در زندگی امروز و تاثیر آن در سبک زندگی مردم ، بیان اندیشه های علمی و جایگاه علمی آن بزرگوار ، بیان اندیشه های قرانی ایشان به همراه مستندات قرآنی ، پرداختن به موضوع پرستاری حضرت زینب در کربلا و نامگذاری روز میلاد ایشان به روز پرستار و همچنین بخش گزارش زنده از سوریه و بارگاه حضرت زینب (س) از موضوعات و بخش های این ویژه برنامه می باشد.


« اشراق» کار دیگری از شبکه رادیویی قرآن است که با موضوع بررسی سیره قرآنی و ابعاد شخصیتی و اجتماعی اسوه شهامت و استقامت ، حضرت زینب (س) به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده، گویندگی خانم هاشمی نسب و با حضور کارشناس برنامه ، خانم دکتر دیّانی شامگاه پنجشنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۲۱ تقدیم شنوندگان خواهد شد .



مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.radioquran.IR از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند.
از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

کد خبر 1124784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha