مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی و تخصص جوانان حل می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۲۲ امام علی(ع) سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: غفلت از خدا، عدم اعتماد به نفس و توانایی‌های داخلی از علل مشکلات موجود کشور ماست و بی‌شک مشکلات با تکیه بر توان داخلی و تخصص و توانمندی جوانان حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 22 امام (ع) سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم گرامیداشت هفته مکتب انقلاب اسلامی که در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته مکتب انقلاب اسلامی و هفته قرآن، عترت و نماز، اظهار کرد: در راستای معرفی مکتب انقلاب اسلامی تعداد 10 جلد کتاب از مجموعه بیانات مقام رهبری تهیه و تدوین شده است که در پنج جلد آن به پنج مرحله انقلاب اسلامی شامل؛ پیروزی انقلاب در بهمن 57، استقرار نظام اسلامی در فروردین سال 8 ، تشکیل دولت اسلامی، حکومت اسلامی و تمدن اسلامی پرداخته شده است.

 

وی با بیان اینکه دو جلد از این کتاب‌ها به الزامات مسیر و تبیین معرفت و معنویت توسط مقام معظم رهبری اختصاص داده شده است، افزود: سه جلد دیگر نیز به مسائل دیگر پرداخته شده است و این کتاب‌ها، مجموعه سخنرانی‌های مقام معظم رهبری است که جمع بندی و در قالب کتاب چاپ شده است.

 

انقلاب اسلامی باید به عنوان الگوی جهانی معرفی شود

حجت‌الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه اگر قرار باشد انقلاب اسلامی در جهان به عنوان الگو معرفی شود باید از پنج مسیر عبور کند، گفت: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که دو ابر قدرت شرق و غرب بر جهان آن روز حاکم بودند و علیرغم سنگ‌اندازی و مانع تراشی بدخواهان، انقلاب به رهبری امام به پیروزی رسید.

 

وی با بیان اینکه در مرحله تمدن اسلامی و شکل گیری انقلاب، دشمنان با اعمال تحریم، راه‌اندازی کودتا، عملیات مستقیم و تحمیل جنگ تحمیلی می خواستند جلوی پیشرفت و سرعت انقلاب اسلامی را بگیرند؛ اظهار داشت: بعد از ناکامی آنها در جنگ تحمیلی، حلقه تحریم‌ها هر روز بیشتر شد و تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی با جنگ نرم و ایجاد فتنه‌های مختلف در طول سال‌های گذشته در دستور کار دشمنان قرار گرفت.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 22 امام (ع) سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: دشمنان وقتی دیدند، نمی‌توانند انقلاب اسلامی را متوقف کنند، اقدام به راه‌اندازی جنگ شناختی کردند، دروغ پردازی را در دستور کار خود قرار دادند و متاسفانه در این مسیر، برخی این دروغ پردازی‌ها را باور کردند، هر چند که مردم انقلابی ایران، هوشیار هستند.

 

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه در مرحله دوم، انقلاب اسلامی تثبیت شد، علت مشکلات موجود و پیش‌رو بعد از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و عدم استقرار کامل دولت اسلامی مدنظر حضرت امام و مقام معظم رهبری را پیاده نشدن کامل احکام قرآن عنوان کرد و گفت: غفلت از خدا، عدم اعتماد به نفس و توانایی‌های داخلی از علل مشکلات موجود است.

 

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب ، مقام معظم رهبری با خطاب قرار دادن جوانان بر تحقق جامعه اسلامی تاکید فرموده‌اند، مشکلات کشور به خصوص در سال‌های اخیر را ناشی از عدم همراهی عده‌ای با انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود به موضوع برجام و زیاده خواهی طرف‌های مقابل در این قضیه پرداخت و با تاکید بر اینکه ما طالب حق و حقوق خودمان در برجام هستیم، گفت: در مذاکرات اخیر که در حال انجام است، تضمین آمریکا برای عدم خروج از برجام در صورت تغییر دولت ها، لغو کلیه تحریم ظالمانه اعمال شده علیه کشورمان در طول سال های گذشته تحت عناوین مختلف و راستی آزمایی اقدامات طرف های مقابل مورد تاکید است و در آن صورت است که ایران نیز تعهدات خود را انجام خواهد داد .

 

قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت پاک خون شهدا و سردار سلیمانی به بار نشسته است

 

وی با بیان اینکه مشکل امروز ما با آمریکا، انرژی هسته‌ای و حضور منطقه‌ای ایران نیست، اظهار داشت: مشکل آمریکا با ما این است که آنها دوست ندارند به غیر از خودشان کشور دیگری قدرت داشته باشد و زبون شدن آمریکا و اسرائیل در جهان و قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام است.

 

احمدی قدرت نمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس در مقابله به ناوهای دشمن، حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق و سوریه را جلوه های دیگری از توانمندی نظام اسلامی بر شمرد .

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 22 امام علی ( ع ) در بخش پایانی سخنان خود به مشکلات موجود در نظام اسلامی نیز پرداخت و با بیان اینکه بخشی از این مشکلات حاصل جریان نفوذ و برخی نیز به علت بی تدبیری مدیران بوده است، ابراز امیدواری کرد که این مشکلات با تکیه بر توان داخلی و تخصص و توانمندی جوانان حل شود و با محقق شدن تمدن اسلامی بدست توانای ملت عزیز و حرکت به سوی معنویت و معرفی الهی، زمینه ظهور امام زمان ( عج ) فراهم شود که قطعا با نزدیک شدن به خداوند متعال، عمل به احکام الهی و قرآن کریم و پشتیبانی ولایت فقیه این مسیر هموار خواهد شد.   

 

کد خبر 1124792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha