لزوم استفاده از ظرفیت جنبش دانشجویی در تبیین فرهنگ فرزندآوری و حجاب

نوروزی گفت: جنبش دانشجو در تمامی صحنه ها جلوتر از سایر جنبش ها در حرکت بوده است و می تواند در زمینه های مختلف از جمله اجتماعی، حجاب، جمعیت و فرزندآوری سردمدار باشد و این موضوعات را به خوبی در جامعه تبیین کنند و باید از ظرفیت این افراد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی نوروزی» امروز (17 آذر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: تشکل های اسلامی باید برای فردای انقلاب نیرو داشته باشد.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند با بیان اینکه باید در دانشگاه کاری کرد که خروجی آن طبق گفته مقام معظم رهبری افرادی همچون شهید چمران باشد، افزود: ویژگی های شهید چمران شامل جوان مومن، متعهد و متخصص است و باید در تشکل های اسلامی این سه مورد را پرورش دهیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: دانشجو با توجه به اینکه ذاتا استکبارستیز است و به احزاب وابسته نیست می تواند موتور محرک پیشرفت و تحول کشور باشد.

 

نوروزی با اشاره به اینکه دانشجو در تمامی صحنه ها جلوتر از سایر جنبش ها در حرکت بوده است، ادامه داد: دانشجوها می توانند در زمینه های مختلف از جمله اجتماعی، حجاب، جمعیت و فرزندآوری سردمدار باشد و این موضوعات را به خوبی برای جامعه تبیین کنند و باید از ظرفیت این افراد استفاده شود.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند در پایان گفت: جنبش دانشجویی اکنون برای مقابله فرهنگ تک فرزندی در حال اجرا و تبیین برنامه هایی برای افزایش جمعیت و توسعه فرهنگ فرزندآوری در جامعه است و مردم نیز از دانشجویان تاثیر می پذیرند.

 

 

کد خبر 1124825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha