مسئولان از نقدهای سازنده رسانه ها استقبال کنند

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان ظرفیت نقد پذیری رسانه ها را داشته باشند و از نقدهای سازنده استقبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز (۱۷ آذر ماه) در نشست اخلاق رسانه و تبیین جهاد با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد بهرمند از خبرنگاران دلسوز و پای کار است، گفت: این استان در عین ثروت، فقیر است و با وجود داشته های بی نظیر، اما محروم و بخشی از این محرومیت به دلیل خرده فرهنگی درون استانی است .

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه خرده فرهنگ های اشتباه می تواند آسیب زا باشد، گفت: نشان دادن ضعف های خرده فرهنگی و اجتماعی به طور حتم می تواند در سایر بخش ها و توسعه استانی تاثیر منفی بگذارد.

 

وی با اشاره به اینکه باید از طریق فرهنگی خرده فرهنگ های ضد فرهنگی را پایش و اقدام مناسبی روی آن داشته باشیم، ادامه داد: گسترش مشکلات اجتماعی درون استان می تواند تاثیر بد و تحقیر کننده ای داشته باشد .

 

سردار خرم دل در ادامه با اشاره به موضوع سد تنگ سرخ، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دومین استان پربارش کشور با تنش کم آبی و خشکسالی روبرو است، نظام می‌خواهد این مشکل را حل کند اما داریم تحت عنوان فعال زیست محیطی و رسانه‌ای تخریب می‌کنیم. سد تنگ سرخ یاسوج را برای مشکلات آب شرب، کشاورزی و صنعتی شهرستان بویراحمد احداث می‌شود.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، افزود: در استان ما چرا این همه با احداث این سد مخالفت می‌شود در حالی که اینها دروغ است. عده‌ای برای مطرح کردن خودشان به نام فعال زیست محیطی حرف‌هایی را می‌زنند.

 

وی ابراز داشت: باید مشکلات اجتماعی درون استانی با کمک رسانه های کهگیلویه و بویراحمد را احصا کرد تا با بررسی و کار بیشتر ضعف ها را از بین برد.

 

سردار خرم دل با بیان اینکه هر اتفاقی می‌خواهد صورت گیرد باید در استان انجام شود، گفت: ۹۰ تا ۹۵ درصد کار شما رسانه‌ها درست است، اما آن ۱۰ درصد منفی کار خودشان را می‌کنند، باید مشکلات استان در حوزه فرهنگ را احصاء کنیم.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت، مسئولان ظرفیت نقد پذیری رسانه ها را داشته باشند و از نقدهای سازنده استقبال کنند.

 

وی به عدم استقبال سرمایه‌ گذاران از ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: یکی از دلایل عمده عدم استقبال سرمایه‌گذاران، بروکراسی پیچیده اداری در سطح ادارات برای صدور مجوزهای لازم است.

 

سردار خرم دل با اشاره به اینکه رسانه ها مشکلات استان را احصا کنند و در کنار ایمن نشان دادن واقعی استان، سرمایه گذاران را وارد استان کنند، گفت: سرمایه‌گذار جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که امنیت داشته باشند.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد بی‌نظیر است اما از این ظرفیت چه بهره‌ای می‌بریم؟ هیچی! وی با توصیه به خبرنگاران مبنی بر اینکه ظرفیت‌های استان را به بیرون معرفی کنند از کمک سپاه برای بیمه خبرنگاران خبر داد و از ارشاد استان خواست تا وضعیت صندوق اعتباری هنرمندان در استان پیگیری شود .

کد خبر 1124905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha