۱۰۰ درصد تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی هویزه جذب شد

عفری مفرد گفت: با پیگیری و تلاش فراوان ۱۰۰ درصد تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی سهم شهرستان هویزه جذب شد که سهم سال ۱۴۰۰ این شهرستان از محل تسهیلات ۱۲۰ مورد است.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با پیگیری و تلاش فراوان ۱۰۰ درصد تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی سهم شهرستان هویزه جذب شد که سهم سال ۱۴۰۰ این شهرستان از محل تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی ۱۲۰ مورد است.

 

فرماندار هویزه با بیان اینکه ۱۱۹ فقره از ۱۲۰ فقره این تسهیلات توسط بانک های عامل شهرستان به متقاضیان در شهر و روستاهای شهرستان هویزه پرداخت شده افزود: مبلغ این تسهیلات در سال ۱۴۰۰ یک میلیارد ریال با بهره پنج درصد با دوره مشارکت سه ساله و بازپرداخت ۱۷ ساله در مجموع ۲۰ ساله که دولت اصل و سود تسهیلات را تضمین کرده و ضمانت آن به صورت زنجیره ای است.

 

وی عنوان کرد: از تسهیلات ویژه محرومین ۸۰ فقره سهمیه شهرستان است که به صورت ۱۰۰ درصد جذب شده که این تسهیلات در کنار تسهیلات مقاوم سازی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال هر متقاضی و به صورت بلاعوض پرداخت می شود.

 

عفری مفرد با بیان اینکه این تسهیلات به منظور تشویق و کمک به افراد محروم و قشر ضعیف روستایی با اولویت افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و …پرداخت می شود تصریح کرد: واجدین دریافت این تسهیلات از مشوق های دیگری همچون نقشه رایگان، پروانه ساختمانی رایگان و ... بهره می برند.

 

کد خبر 1124974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha