سومین رویداد ملی فهما در تلاش برای کشف استعداد های بچه های مسجدی است

مظاهری گفت: سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» در تلاش است تا استعداد های بچه های مسجد را به منصه ظهور بگذارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در نشست هم اندیشی سومین رویداد ملی فهما که با حضور معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و سردبیر خبرگزاری شبستان در ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» در تلاش است تا استعداد های بچه های مسجد را به منصه ظهور بگذارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان در سومین رویداد ملی فهما با مشارکت حداکثری کانون های فرهنگی هنری مساجد سعی در بروز توانمندی ها و عرضه تولیدات فرهنگی هنری فاخر مسجدی دارد.

 

وی جایگاه استان چهارمحال و بختیاری را در سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش می کنیم تا با همت کانون های مستعد با اخلاص و پای کار استان، علی رغم محدودیت های موجود پرچم این استان را برافراشته و توانمندی های کانون های مساجد را در این رویداد ملی به منصه ظهور بگذاریم.

 

به گفته مظاهری از ابتدای سال جاری، طی جلسات متعدد و وبینارهای تخصصی، شبکه رابطین کانون های مساجد استان در این رویداد حضور چشمگیری داشتند و اکنون به نقطه ای رسیده ایم که در بین کانون های برتر کشور، نام تعداد قابل توجهی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به چشم می خورد.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هدف ما از اجرای این رویداد ملی فعال کردن بیش از پیش کانون ها و اجرای اهداف و سیاست های حاکم بر کانون های مساجد و در نتیجه کمک به تحقق مسجد طراز انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری در اولین رویداد ملی فهمای سال ۱۳۹۸ توانست حائز رتبه نخست کشور در حوزه ارتقای فعالیت های قرآن و عترت کشور و در دومین رویداد ملی سال ۱۳۹۹ و در قالب طرح ملی «ایران قوی» رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال و در سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ بنا داریم با تلاش های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان «پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران» را به دست بیاوریم.

 

کد خبر 1124978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha