خیرین ۵ میلیارد تومان به نیازمندان آستارایی کمک کردند

تسلی‌نیا گفت: خیرین پنج میلیارد تومان به نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت در شهرستان آستارا کمک کردند.

«بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: خیرین و نیکوکاران آستارایی در هشت ماه سال جاری پنج میلیارد تومان به نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کمک کردند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه از این مبلغ حدود ۹۰۰ میلیون تومان به تعداد ۴۹۰ نفر از فرزندان ایتام و محسنین پرداخت شد، افزود: این مبلغ را یک‌هزار و ۳۰۴ حامی به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، تصریح‌کرد: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در نظر دارد امسال نیز با کمک‌های خیرین و حامیان بسته‌های غذایی و سبد میوه تهیه و در بین نیازمندان توزیع کند.

 

تسلی‌نیا گفت: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹ و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۲۸۰۹۷۱ و کد دستوری ۸۸۷۷*۰۱۳۱#* جهت کمک‌های نقدی و شماره تلفن ۰۱۳۴۴۸۳۹۵۶۰ واحد مشارکت‌های مردمی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت تهیه بسته‌های غذایی و سبد میوه شب یلدا می‌باشد.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: چهار هزار خانوار با جمعیت ۹ هزار نفر نفر تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا هستند که تمامی خانوارها شناسایی شده و با تحقیقات محلی مستحق کمک و یاری شما همشهریان گرامی می‌باشند.

کد خبر 1124988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha