به دنبال ایجاد فضایی امن جهت تحت پوشش قرار دادن تعدادی از کودکان کار هستیم

شهاوی با بیان اینکه به دنبال ایجاد فضایی امن جهت تحت پوشش قرار دادن تعدادی از کودکان کار هستیم گفت: مهتر از توزیع غذای گرم ایجاد سقفی مناسب و امن برای کودکان کار است که کانون رضوانفر اهواز در تلاش است با همکاری نهادهای فرهنگی این اقدام را عملی کند.

«محمد شهاوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات این کانون فعالیت های نیکوکاری و خیرخواهانه است که روز به روز به خیرین و نیکوکاران این کانون افزوده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رضوانفر اهواز ادامه داد: بسته های ارزاق ماهانه به صورت محرمانه در اختیار نیازمندان قرار می گیرد، علاوه براین توزیع ماهانه غذای گرم میان کودکان کار نیز انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد فضایی امن جهت تحت پوشش قرار دادن تعدادی از کودکان کار هستیم اضافه کرد: بهتر و مهتر از توزیع غذای گرم ایجاد سقفی مناسب و امن برای کودکان کار است، این کانون در تلاش است تا با همکاری نهادهای فرهنگی این اقدام را عملی کند.

 

شهاوی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا همزمان با شروع ایام فاطمیه جلسات بررسی شبهات فاطمی را برگزار کنیم که جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.

 

کد خبر 1125007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha