اعضای باشگاه امدادگران هلال احمر آستارا مشخص شدند

حیدرزاده گفت: سومین دوره انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر آستارا برگزار و اعضای این شورا در این شهرستان مشخص شدند.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر آستارا دارای ۱۴۳ عضو است که ۹۳ نفر آنان فعال و با این جمعیت همکاری مستمر دارند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه برای سومین دوره انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال این شهرستان ۱۰ نفر کاندید شده بودند که بر اساس شرایط؛ ۹ نفر تایید شدند، افزود: در این انتخابات گلنار شیروان، امید گرویان، بهمن اریک، امیرحسین زمانیان و خدیجه شیروان به عنوان اعضای اصلی باشگاه امدادگران و نجاتگران آستارا انتخاب شدند.

 

وی تصریح‌کرد: پس از رای‌گیری داخلی نیز بین منتخبین؛ گلنار شیروان به عنوان دبیر و امید گرویان به عنوان نائب دبیر باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر آستارا انتخاب شدند.

 

حیدرزاده گفت: این انتخابات در راستای ایجاد تشکل امدادگری بر اساس توانایی اجرایی خود امدادگران جهت ساماندهی کلیه فعالیتها چه در زمینه‌های تخصصی (امداد و نجات)-علمی و پژوهشی و حتی صنفی اجرا شد.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: امیدواریم برگزیدگان بر اساس اهداف پیش‌بینی شده‌ باشگاه پیش بروند و تبدیل به یک کانال ارتباطی قوی میان بدنه مدیریتی و سایر نجاتگران و امدادگران داوطلب شده تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

کد خبر 1125024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha