ترافیک و آلودگی هوا را با شعار نمی توان کنترل کرد/ راه اندازی خط بی آرتی در دستور کار شورای شهر کرج

قهرمانی گفت: آلودگی هوا را با شعار نمی توان کنترل کرد راه اندازی خط بی آرتی هسته مرکزی شهر برای سال آتی از برنامه های شورای شهر کرج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مریم قهرمانی صارم» طی نشست کمیسیون تلفیق بودجه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج که در سالن شهدای نژاد فلاح برگزار شد گفت: آلودگی هوا را با شعار نمی توان کنترل کرد راه اندازی خط بی آرتی هسته مرکزی شهر برای سال آتی از برنامه های شورای شهر کرج است. 

 

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: مسیرهای اتوبوسرانی با همت مدیریت شهری باید در قالبی ساماندهی و بازمهندسی شود که مردم کمترین مسافت را تا مقصد طی کنند.

 

به گفته وی، نبود زیرساخت های حمل و نقل عمومی وقت بسیاری از مردم را در اتوبوس های شهری می گیرد از این رو نیاز است تا با بازمهندسی خطوط شاهد رفع این مشکل باشیم.

 

وی اظهار کرد: راه اندازی خطوط بی آرتی متنی بر استانداردهای معین انگیزه بهره وری بیشتر از ناوگان حمل و نقل را برای شهروندان ایجاد می کند. 

 

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: مطالعات انجام شده در خصوص راه اندازی خط بی آرتی انجام شده است امری که می توان سهم موثری در کاهش میزان ترافیک و آلودگی هوای کلانشهر کرج داشته باشد. 

 

کد خبر 1125043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha