ساختمان مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان کرمان کلنگ زنی شد

ساختمان مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان کرمان به نام شهید محمدحسین یوسف الهی در جوار حرم مطهر هشت شهید گمنام در ورودی موزه دفاع مقدس کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ماشاءالله مهرعلیزاده، پنجشنبه(18 آذر)در آیین کلنگ زنی ساختمان« مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان کرمان با عنوان شهید محمدحسین یوسف الهی» گفت: برای مقابله با هجمه های دشمن باید از درون قوی شویم.

 

 

معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله استان کرمان افزود: برای این امر الزامات و زیرساخت هایی لازم است که یکی تجهیزات و مرکز آفرینش های هنری است که با استعانت از خدا و استمداد از روح شهدا در جوار شهدای گمنام موزه دفاع مقدس ساخته می شود.

 

 

محمدرضا ابراهیمی، مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی هنری شهید محمدحسین یوسف الهی هم گفت: هر تمدن و انقلابی اگر در ظرف هنر ریخته نشود ابتر خواهد بود و با توجه به هجمه های رسانه ای و فرهنگی علیه ما در راستای آرمان های انقلاب جای مجموعه ای که در برابر این هجمه ها بایستد خالی بود.

 

 

وی با بیان اینکه کار در این مرکز بسیجی محور و با خلاقیت با تأکید بر سه اصل آموزش، رصد و تولید محتوا است؛ از تولید 10 قطعه سرود برای سردار مقاومت در ایام دومین سالگرد خبر داد.

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ اهم فعالیت های این مرکز از سال 97 تاکنون در بخش های هنرهای رقومی و دیجیتال(بیش از 150 دقیقه تولید موشن گرافیک و انیمیشن و کسب چندین رتبه در جشنواره ها)، فیلم و مستند(تولید بیش از 200 دقیقه در حوزه های مختلف و پخش از رسانه های ملی و استانی و کسب رتبه) تئاتر( نمایش 10 اثر در حوزه های گوناگون) کتاب (تبدیل 22 کتاب دفاع مقدس به کتاب صوتی و ساخت هفت کلیپ در حوزه معرفی کتاب)و سرود و نماهنگ(تولید بیش از 95 قطعه سرود و نماهنگ و کسب جندین رتبه) بوده است.

 

کد خبر 1125117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha